Inschrijving aanvragen
De praktijk is open voor inschrijvingen. Wij hebben een eigen visie op de huisartsenzorg en vinden het belangrijk dat je je thuis voelt bij onze werkwijze. We raden je aan de website daarom goed te lezen zodat de verwachtingen goed op elkaar aansluiten.
Wil je je inschrijven, vul dan het formulier in en we nemen je aanvraag in behandeling. Met het inschrijven in onze praktijk ga je akkoord met ons privacyreglement en huisregels.
Zodra we de aanvraag hebben goedgekeurd & verwerkt krijg je van ons een e-mail ter bevestiging.
Let op: we schrijven alleen patiënten vast in die binnen 15 auto minuten van de praktijk wonen, zo zorgen we er voor dat we voor spoedgevallen op tijd bij je kunnen zijn. Als je buiten deze afstand woont en je wil langskomen dan registreren we je als ‘passant’.
Welke locatie kan ik kiezen?
Op dit moment staat registratie voor beide locaties open, je mag dus zelf kiezen waar je voorkeur naar uit gaat. Als je in de binnenstad woont is de Antonius locatie wellicht beter geschikt, woon je in Noord of wil je graag met de auto komen dan is de San Salvator locatie beter voor je.
Let op; als het druk is en je wil/moet op korte termijn gezien worden kan het zijn dat we je vragen om naar de andere locatie te komen.
Hoe snel kan ik een afspraak maken?
Zodra uw aanvraag is goedgekeurd krijgt u van ons een mail ter bevestiging, dan kunt u ook afspraken maken.
Kan een afspraak niet wachten? Neem dan contact op met de praktijk of we uw aanvraag met spoed kunnen behandelen.
Hoe snel kan ik medicatie aanvragen?
Zodra uw aanvraag is goedgekeurd krijgt u van ons een mail te bevestiging, dan kunt u ook medicatie aanvragen.
Gebruikt u (chronische) medicatie? Vraag die dan nog even aan bij uw vorige huisarts want het kan even duren voordat we uw dossier binnenkrijgen.
Welke apotheker moet ik invullen?
Om medicatie te kunnen versturen hebben wij de apotheker van uw voorkeur in Den Bosch nodig. Die registreren we dan in het systeem en zorgen er zo voor dat de recepten op de juiste plek terecht komen.
Weet u (nog) niet wie uw apotheker is?
Dan registreren we tijdelijk apotheek Albers op de markt bij uw dossier en sturen dan een tijdelijk registratie verzoek naar de apotheek. Zo zorgen we er voor dat uw recepten het snelst beschikbaar zijn mocht u deze nodig hebben.
Kan ik mijn apotheker wisselen?
Ja dat kan! Als patiënt heeft u altijd vrije keus bij welke apotheker u staat ingeschreven, mocht u toch liever gebruik maken van een apotheker bij u in de buurt bijvoorbeeld dan kunt u dat gewoon aangeven en wijzigen we dit voor u. Geen probleem!
English
Please visit our registration request page in English.